Eure Traumtore in PES 2019

• Wie jedes Jahr zum Abschluss eines PES Teils, habe ich wieder ein Video gemacht. Alle Tore sind Online, da hin und wieder schon mal danach gefragt wird.
    Viel spass beim schauen. :clap: :clap: :clap:

External Content youtu.be
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

• External Content youtu.be
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

• Mein 2. Video mit hauptsächlich Carlos Freistößen und noch paar schnipsel die ich ab und zu aus den Highlights aufgenommen habe.

https://www.youtube.com/watch?v=mPbn76swC5Y

viel Spaß

Iconics: Alle Editions Iconen, Ronaldinho, Puyol, Beckenbauer, Vieira, Nedved, Nakata, Gullit, Owen, Torres, Gerrard, Alonso, Matthäus, Cruijff, Cech Rummenigge

Legenden: Van Basten, Carlos, Morientes, Gullit 3 x, Campbell, Maldini, Kahn 2 x, Figo, Del Piero, Lizarazu, Owen 2x, Guardiola, Bebeto, Law, Nakamura 2x, Romario, Torres, Arshawin, Salas, Vieira, Rijkaard, Nedved, Pires, Kahn 2x, Gascoigne

Eintracht (Ex)Spieler:
    Rebic FP, Jovic, Zambrano, Sow, Hector, Oczipka,