eFootball PES 2020: myClub Spezialagenten,Free-Agents & Neuverpflichtungen

• Mein Wunschspieler für das ZMF, GERSON. Der Flamengo Scout war wieder sauteuer, aber so ist das halt.

External Content youtu.be
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

• External Content youtu.be
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

• Heute mal wieder etwas aus der Kiste behalten: PIRLO, BERNARDESCHI und DIOGO BARBOSA.

BARBOSA zugegebenermaßen weil ich halt Brasilianer mag.

Pirlo ist aber echt ein toller Zugang, der ist auch für mich eine Legende und behaltenswert.

External Content youtu.be